teisipäev, 23. detsember 2014

Siret Kotka alustas valimiskampaaniaga

Riigikogu liige Siret Kotka alustas isikliku valimiskampaaniaga, mille käigus kohtub ta erinevates paikades üle kogu Lääne-Virumaa rahvaga tutvustades Keskerakonna läbitöötatud seisukohti, mis muudavad Eesti elu kõigi jaoks paremaks.
 

Lääne-Virumaalt Riigikokku valitud Siret Kotka sõnul on hetkel kõige olulisem pakkuda inimestele jõulurõõmu. „Teatavasti on andmisrõõm see suurim rõõm, mistõttu olen tänase seisuga Lääne-Viru rahvale kinkinud üle 2000 minu väikese jõulutervitusega kompvekki,“ selgitas Kotka.

„Mul on kavas neid väikeseid kingitusi veel jagada, sest ma usun, et iga pisemgi heategu, toetav sõna või tore mõtegi loob päikese meie südameisse, isegi kui õues on pime ja puhub kõle tuul. Ja selline positiivne mõtteviis töötab! Selle tõestuseks olen inimestelt saanud mitmeid südamlikke ja sooje kallistusi.“
 

Kommentaare ei ole: